söndag 15 februari 2009

Dagens skörd - blommigt, rutigt och landskapsmönster!


Jag har ju blivit väldigt förtjust i detta blåblommig tyg, och särskilt kombinerat med det blårutiga. Så här kommer ytterligare ett alster i dessa tyger. En tunika-modell med knäppning baktill så den blir lätt att ta på.


Syns inte så tydligt på bilden, men jag valde vanliga tryckknappar på bakdelen.
Finns till försäljning här.

Detta är en beställning som jag fick i veckan, önskan om en landskapsklänning. Hoppas nu att den passar, alltid lika pirrigt att skicka iväg något:)

6 kommentarer:

sygryn sa...

Vilken underbar tunika! Både tygkombination och modell!!

Helena sa...

Fin tunika! Gillar det blåblommiga tyget.

Lilla NovaK sa...

Förstår verkligen att du är förtjust i det blåblommiga tyget, det är ju underbart! Får man fråga var du kommit över det någonstans? =)

gosi sa...

Lilla K: Det är en gammal duk som jag köpte på tradera för ett tag sedan. Kom inte ihåg om det var ett fynd eller inte, men strunt samma för jag har verkligen tyckt om det från första stund:)

Anonym sa...

Dagisklänningen passade perfekt!
Tusen tack.

gosi sa...

Hanna: Så kul att höra att lillfröken blev nöjd med sin nya klänning:)