söndag 11 januari 2009

Tusen tack för utmärkelsen!


Har ju inte hunnit tacka för den otroligt uppskattade utmärkelsen som jag fick innan i veckan. Blir självklart väldigt glad när man får uppskattning för det man gör, superkul! Det är mina superduktiga medbloggare Lilla K och Tisa som gett mig den här, tack tack!
Reglerna är ju att jag ska skicka vidare den till ytterligare 5 stycken som jag tycker är värd utmärkelsen, men det är ju så himla svårt när det kryllar av kreativa sömmerskor här i bloggvärlden:) För att göra det enkelt för mig så tilldelar jag ALLA mina medbloggare i min länklista och alla nya roliga, som inte hunnit komma med än, denna utmärkelse!
Den förgyller verkligen vardagen bland alla blöjbyten, snoriga, febriga och hostiga ungar som kräver all ens tid för tillfället. Tack än en gång!

Inga kommentarer: