tisdag 6 januari 2009

Mitt knåp till Give&Get 3!

Det här är mitt paket som jag skickade till JNY-design i vår syhemlis Give & Get, tredje omgången. Det är alltid lika svårt att ge bort till någon som man aldrig har träffat, och som dessutom är superduktig på sömnad. Det är bara till att hoppas på att paketet blir uppskattat:)
Klänning till dottern.


Bind- och tampongväska, som present till JNY.


Ett tygstycke, lagom juligt.


En pysseltidning med bra mönster, en tomteskål fylld med god choklad och sen skickade jag med en bamsetidning till sonen så att även han fick ta del av paketet. Jag hann tyvärr inte sy något till båda barnen, men han kanske är väl så glad över något annat:)

Ser redan fram emot nästa omgång!

12 kommentarer:

rino sa...

fint paket

sygryn sa...

Underbar klänning!!

Lotta Sultan sa...

klänningen är väldigt fin!!

Lilla NovaK sa...

Härlig klänning!

Lilla NovaK sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lilla NovaK sa...

Du har fått en award inne hos mig! Välkommen in och hämta den! =)

Doris_Assar sa...

Underbara retrotyger!!! Fin klänning!

Anonym sa...

vilket fint paket!!!
och en award finns även hos mej till dej :)

Strömming sa...

Jättefint paket! :D

JNYdesign sa...

Hejsan kära hemlis vän,jag skäms, jag har ju inte hunnit blogga om ditt paket och nu när jag skall göra det så visar det sig att fotografierna jag tagit togs med kameran utan minneskort i, tydligen har går det. Så jag ser bilderna i kameran, men jag kan inte ladda över dem till datorn. Har ingen usb kontakt, utan jag laddar in från minneskortet direkt till datorn.
Så jag tänkte höra om jag får låna dina bilder av ditt egna paket? Klänningen kan jag ju fota live, men Godisbitarna är ju uppätna sen länge så det blir ju annars svårt att fota dem. Du får gärna svara på min blogg.
Sedan undrar jag en till sak, hur lägger man upp så att det kommer bilder på "senaste nytt på bloggfronten" så skulle jag också vilja göra. Har du några tips?
Och slutligen tack än en gång för hemlispaketet det var helt underbart.

Thea sa...

Jättefin klänning!! Gillar modellen skarpt. Väldigt fin väska också. Lyllo Jenny!

linnzan sa...

Vilket jättefint paket! Gillar verkligen dina bind/tampong förvaringar.