torsdag 31 januari 2008

Jippi, kanintyget är här!



Oj, vad jag har längtat efter detta kanintyg som kommer ifrån jnydesign. Det är ju som sagt ingen nyhet ibland sybloggarna, de flesta har väl redan gjort ett flertal alster i detta mysiga tyg. Men nu var det dax för min premiär...och som ni ser blev resultatet en liten kaninklänning till min dotter.


Till utseendet blev jag nöjd, men vi får väl se imorgon hur den kommer sitta på live. Kom på nu efteråt att det kanske inte är det bästa med en klänning i vadlängd när man är i krypartagen...kan ju lätt vara lite tyg ivägen emellanåt om man säger så...! Vi får se om hon kommer godkänna detta.


För att få fram en ganska så okej storlek så klippte jag efter en annan mjukisklänning ifrån Snoffs, fast med kort ärm, så jag har väl knåpat ihop mönstret själv halvt som halvt.


1 kommentar:

Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Visst är det härligt, man vågar knappt klippa i det. /Karolina