torsdag 6 oktober 2011

Gröna mössor!

Grön mössa med två kära fåglar i svart textiltryck. (strl. 3-5 år, 120kr) Den gröna färgen är lite klarare i verkligheten än på bilden.

Ytterligare en grön mössa med samma söta fåglar fast sittandes på en körsbärsklase. (strl. 46/48, 120kr) Den gröna färgen är lite klarare i verkligheten än på bilden.


Maila mig vid köp!


Det var otroligt längesedan jag satt och sydde, men idag blev jag väldigt sugen på att göra lite textiltryck. Mössor behövs ju alltid, och då fick det bli lite tryck på dessa.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Fina mössor och tryck!

Anonym sa...

Kul att se dig blogga igen! Jag har handlat en superfin babyfilt av dig för ganska längesedan, och nu är äntligen bebisen på väg också! Så nu ska jag hålla ett extra öga på din blogg om det dyker upp några bebissaker ;)

Jättefina mössor!

/Ellinor