lördag 28 mars 2009

Tusen tack för min nya snygga pengabörs!


Kan man säga annat än supersnygg!


Liten och enkel, men ändå har den allt.

Äntligen har min efterlängtade pengabörs från Retro Elephant kommit. Jag beställde den nya modellen med ett extra fack för tex kort. För att det skulle bli extra spännande så valde jag inte tyg själv utan gav henne fria händer med tygvalet. Jag blev verkligen jättenöjd, kan ju inte bli annat, för tyget var ett urläckert elefanttyg i klara fina färger.

Tack, och åter igen tack Retro Elephant! Jag blev helt enkelt helt såld direkt, och nu får denna lilla förvaringsväska följa med i vått och torrt:)

5 kommentarer:

Retro Elephant sa...

Verkligen superkul att den blev uppskattad och att jag lyckades med tygvalet. Elefanterna är ju verkligen kalasfina :)

Kram
Lina

Mannagryn sa...

Vilken söt börs! Bra med fack fär kort också.

od Andulky sa...

Jättesnygg!!

Doris_Assar sa...

Åh, helt underbar!!

linnzan sa...

Gud så snygg! Antar att du älskar den!