torsdag 25 december 2008

Oj, va jag har längtat efter att öppna paket...

Alla paket fint inslagna!

Äntligen var dagen inne, julaftonsmorgon, och jag fick lov att öppna mitt Give & Get paket. Vi bestämde ju att oavsett när man fick sitt paket av sin hemlisvän så fick man inte öppna det innan den 24:e december. Mitt paket kom veckan innan, och som ni förstår har det kliat rejält i fingrarna...men har man lovat så har man.

Vilket paket! Jag är hur nöjd som helst, precis som det ska vara på julafton! Tack, tack och återigen tack!



Här kommer lite närmare visning, i det superfina pippityget. Vi älskar ju pippi i alla former i det här huset, så det passade verkligen oss. Lilltjejen kommer bli så fin i sin nya klänning och antingen kommer mamma i matchande väska eller så blir det en perfekt dagisväska:)
Min vän har verkligen tänkt på alla i familjen, ingen går lottlös. Självklart hade hon sytt en jättehärlig velourtröja i fina klara färger som pojken kommer stormtrivas i.
Pysslandet var inte färdigt här inte, hon hade även skickat med en jättesöt sydd lussekatt. Den kommer nog serveras på dockservisen en tid framöver:)
Ett snyggt och stadigt tyg i härliga färger som kommer passa perfekt till snygga väskor fanns även med i paketet. Ska bli roligt att sätta saxen i! Fick ju faktiskt ett mönster medskickat på en liten förvaringsväska, så det kan nog bli en sådan i detta tyg.
Sist, men inte minst så fick jag lite kantband och det är alltid bra att ha i olika färger. Det är ofta man letar och letar i sina gömmor och ändå hittar man inte den färg man vill ha. Ju fler desto bättre med andra ord.
Jag hade faktiskt lite svårt med gissningen, och kunde inte riktigt komma på vem paketet kom ifrån. Tänkte och tänkte! Tillslut var jag så ivrig, och var bara tvungen att dra bort klisterlapparna och kolla vem det härliga paketet kom ifrån, och det var i alla fall en av dom 5 som jag hade på listan. Tackar så mycket, vi är Sååååå nöjda! Avslöjandet kommer så småningom när alla har hunnit blogga om sina julklappar.

2 kommentarer:

Strömming sa...

Jättefint paket! Det är så roligt att titta på bloggarna nu och se vad alla fick :D

OttoPippi sa...

Vilket paket!!! Men jag har ingen aning vem det är ifrån!?