söndag 19 oktober 2008

Give & Get-omgång 2 avslutad!

Nu har alla paket kommit fram till give&get-medlemmarna och det är fritt fram att blogga om det paket som man själv knåpat ihop och skickat iväg. Den här omgången fick jag Ett Tu Tre att pyssla ihop ett litet hemlispaket till. Temat för den här gången var ju att få ihop ett djuriskt paket. Så här blev resultatet:Här finns bilder på hur klänningen satt på den lilla tjejen och några ord om mitt paket ifrån min hemlisvän.

Mitt underbara paket, som jag redan bloggat om här, kom från Gulligan. Vi är så nöjda med paketet, och mössorna används flitigt dagligen. Det lustiga var ju att mitt förra paket i omgång 1 kom också ifrån Gulligan, så nu har jag en garderob full med gulliganprylar:) Så kul, med tanke på hur duktig hon är!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Klänningen hade dottern på dagis redan dagen efter paketet landade i brevlådan. Filmen slutade lyckligt, lakritsen är uppäten och rivjärnet står i diskmaskinen, det andra kommer säkert till användning snart. Tack igen!

snork sa...

Klänningen är underbar!
Åh vad kul det ska bli att få vara med i omgång 3!

OttoPippi sa...

Härligt paket!!!

Anonym sa...

Jättefin klänning.
Å jag älskar verkligen det där Karin Mannerstål designade tyget:)
/Elin

Gulligan sa...

Fint paket du skickade!! och tack för de fina orden!! Vad roligt att det blev omtyckt!

Solveig Lövendahl sa...

Finaste klänningen jag sett på länge, alldeles underbar!!